Isnin, 25 Disember 2017

Mungkin anda follower BERTUAH!

saya nak buat contest untuk follower bertuah saya..

 tolong share sebanyak yang mungkin ye.

siapa bertuah saya akan umum dalam blog saya.

 syaratnya senang sahaja.
*follow blog saya dgn tekan 'Ikut' seperti dalam gambar dibawah.

*kirakan jumlah produk/servis yang diiklan dalam blog saya. Jawap dekat blog ye. sebab saya akan umum di blog nanti.
*taipkan jawapan anda diruang komen.

*kemudian jangan lupa add saya sebagai see first anda di facebook dan share post ni. Senangkan?

Jom follow ramai-ramai. Hadiah lumayan menanti anda
**yang bertuah dipilih berdasarkan jawapan yang betul dan mengikut syarat yang ditetapkan.
**pemenang akan diumum pada 1/1/2018.
**insyaAlah hadiah akan dipos pd 2/1/2018.
**T&C apply.

2 ulasan:

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.